top of page
Search
  • Ioana Borcan

As vrea sa pot...


As vrea sa pot darui o bucata infima de soare fiecarui om care a fost aici sa imi puna un zambet pe chip, incepand de la familie pana la baiatul din Unirii de la standul de cafea. Chiar as vrea din tot sufletul meu sa dau bucata aia de soare oamenilor care au fost langa mine neconditionat, cu care am amintiri pe care nu le voi uita prea curand, cu care impart sandvisurile si ultima gura de apa. As vrea sa le pot da bucatica aceea de soare pentru a imi putea lumina viata, a ma incalzi cand e frig si pentru stropul de stralucire de care am nevoie pentru a functiona corect. O bucata de soare sa fie a voastra o vesnicie si inca o zi, sa faceti ce vreti cu ea si sa stiti ca e de la mine.

Ei bine, exista o mana de persoane carora as vrea sa le dau cate un soare intreg in semn de multumire pentru tot. Pe langa faptul ca m-au facut, au avut grija sa am mereu de toate, sa stiu de toate, sa merg unde vreau, sa am langa mine in permanenta un sfat, si nu in ultimul rand, toata iubirea. Pot afirma si dovedi ca ai mei sunt cei mai tari parinti, si cheia sta in prietenia dintre noi, sta in dedicatia pe care au avut-o si o au, sta in serile in care mama se juca cu mine cu papusile sau cand ma plimba tata cu sania pe stradutele din cartier, sta in diminetile cand ii povestesc mamei ce a facut Marcela si serile cand ii spun lui tata cum mor eu dupa Gigel. Sta in faptul ca mi-au oferit libertatea de care aveam nevoie(tin totusi sa mentionez ca nu o sa mor daca ajung acasa la 9 jumate), dar au si stiut cum sa ma tina fata cuminte. Pe langa ei, mai sunt doua sufletele care sunt la dispozitia tratamentului meu cu pupici cand am o zi naspa, stelutele mele, ele sunt. Cat i-am scris lui Mosu' in scrisori "te rog, vreau si eu o surioara", ia ca am primit doua. Pe langa ele, as vrea tare sa dau bucata de soare si la bunici, si la unchi, si la matusi, si la nasi, la toti prietenii de familie.

Well, acum e acum. Tie, draga mea, as vrea sa iti pot da o bucatica de soare. Persoanei care e langa mine de doi ani deja, persoanei care stie totul despre mine, persoanei care imi asculta non-sensurile si cu care am avut ocazia sa realizez cata prostie incape intr-un singur cap. Multumesc!

Tie, maaaai :)), o bucata de soare si un cer plin de stele care sa straluceasca mai mult decat fardurile tentativelor tale de crushuri. Lasand gluma, esti baiatul de care orice fata are nevoie. Nu stiu daca ti-ai dat seama, dar discutiile alea nocturne sunt atat de priceless si conteaza enorm. Tu ai fost cu mine cand plangeam pana la Mc si tu ai mers cu mine peste tot cand eram singura. Multumesc enorm!

Asta e despre tine, despre fata care mi-a redat increderea in mine, despre persoana care mi-a aratat ce e cu adevarat important, despre fata care m-a ascultat si m-a motivat sa-i dau papucii in timp ce si ea suferea si eu habar n-aveam. E despre persoana care m-a oprit din plans cand eram beata, si despre fata cu care fugeam noaptea in botosi si pijamale pe zapada prin foisoarele de la Predeal. Tu m-ai facut un om mai bun si iti multumesc pentru asta!

Off,"fa", esti minunata... cea mai tare colega de banca, cea mai gadilicioasa persoana, cel mai sincer suflet pe care eu l-am cunoscut si cea mai misto partenera de viata("tu esti iubitul meu?" - 15.06.2017). Tu stii sa colorezi atat de frumos vietile oamenilor si imi doresc atat de mult sa nu se termine niciodata stocul de covrigi cu seminte. Multumesc de o mie de ori!

Chiar daca pe tine te cunosc de putin timp si chiar daca ne-am mai suparat din prostii, stiu ca tu erai piesa de puzzle lipsa si ca atunci cand ai venit am fost completa. Iti sunt recunoscatoare pentru tot si dau startul catre sutele de momente frumoase pe care urmeaza sa le traim. Iti multumesc!

Tu, baiatul sufletului meu! Tu m-ai ajutat enorm de-a lungul timpului, de la noptile cu glume cringe de genul "pahare goale ca boxerii lui" pana la momentele cand mi-ai spus ca sunt minunata si trebuie neaparat sa imi schimb felul de a gandi. Esti unul din cei mai tari tipi pe care i-am cunoscut si ma bucur ca faci parte din viata mea. Multumesc mult, mult, mult, handsome!

Scumpule, tu, esti asa, o arta umana, stii? Tu esti baiatul dur care obisnuia sa se topeasca cand il mangaiam pe spate. Tu esti baiatul care s-a chinuit ba la vreun desen pentru mine, ba sa stea cu orele sa-mi explice ceva ce in sfarsit am inteles. Tu m-ai salvat. Si chiar daca acum esti fericit, stii ca as face orice sa-ti pun un zambet pe fata cand esti trist. Multumesc!

In tine am incredere, multa incredere. Si chiar daca nu suntem asa apropiate, stiu ca la nevoie o sa fii mereu aici. Mi-ar placea, in schimb, sa fiu si eu langa tine si sa te pot ajuta. Esti o fiinta pura, extraordinara. Nu pot decat sa-ti multumesc ca ai fost acolo sa strigi "don't cry, bitch, don't cry" pana m-a bufnit rasul. Iti multumesc!

Voua tuturor, si nu numai, pentru ca nu pot sta sa insir toti oamenii speciali, va datorez fericirea mea actuala. Fara voi as fi nimic. Am fost binecuvantata cu persoane ca voi, si nu stiu ce am facut sa va merit. Sa va bucurati de bucata mea de soare! Va iubesc!

127 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page