top of page
Search
  • Ioana Borcan

Ioana, de ce nu?

De cand ma stiu, de fiecare data cand am fost aproape de a incepe ceva nou eram atat de entuziasmata de acel, neinsemnat sau nu, "ceva", incat de frica sa nu ma dezamagesc pe mine in primul rand, renuntam. De data asta, insa, a fost diferit si sper sa fie cat mai mult timp de acum incolo. De data asta vreau sa fac ceva care sa nu conteze numai pentru mine, vreau sa ajut, vreau sa inspir, vreau sa induc o stare in oameni, in voi, vreau sa ma simtiti. Si deci de data asta, chiar daca am intampinat "semne" care mi-au zis sa ma opresc, am spus "Ioana, de ce nu?".

Acum ca v-am marturisit ce vreau, zic ca ar fi cazul sa va spun si cate ceva despre mine si calatoria mea.

Ma numesc Ioana Borcan, da. Borcan. Prefer de dulceata, dar imi plac si muraturile. Ma consider foarte la inceputul vietii, dar totusi simt ca am multe sa va povestesc. E ca atunci cand vrei sa escaladezi un munte si te afli fix la poalele lui. Lumea spune "pff, uite si tu! N-a facut nimic pana acum si se da mare cunoscator" sau "Cum sa ascult eu unul de la baza versantului cand eu sunt aproape de varf?". Ei bine, nu stiu multe despre acel munte, recunosc, dar va pot spune ce am vazut ici si colo pe campia aceea cu flori si alte multe minunatii, campia pe care am strabatut-o pana aici, la poalele vietii.

Cred, fara sa ma laud sau sa ma plang (normal), ca hobby-ul meu sta in arta de a iubi. Imi place, in a way I can't explain, sa fac o persoana sa se simta iubita, fie ca e mama, o prietena, sau pur si simplu o persoana speciala. Si incerc sa canalizez pozitiv toate sentimentele acestea care zac in mine si sa ajung sa ma iubesc pe mine in de-ajuns de mult. Nu, nu ma refer la narcisism aici. Ma refer efectiv la minimul de incredere pe care orice om trebuie sa il aiba in sine.

Cum ziceam, sunt un suflet printre multe alte suflete care isi doreste sa faca ceva. Personal, ma consider o fiinta aflata in opozitie, o antiteza umana, un oximoron care respira. Asta sunt eu, si promit ca veti afla mai multe, dar acum nu e momentul.

Acum vreau sa te invit pe tine, da da, pe tine, sa fii alaturi de mine, sa fii partenerul meu in aceasta calatorie, pentru ca, nu esti doar parte din visul meu, ci esti atat de important, incat e irealizabil fara tine. Te astept!

100 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page